ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ: Παρλάτζα Αρετή ΠΕ70
ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ: Καραγιώργου Βασιλική ΠΕ70
Συργκάνη Μαρία ΠΕ70
Μπαντούλης Δημήτρης ΠΕ70
Στόχος Δράσης:
Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων για συμμετοχή σε σχολικούς διαγωνισμούς, σε πολιτισμικές, καλλιτεχνικές και αθλητικές δραστηριότητες με στόχο την οικοδόμηση γνώσεων και την ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Στάσεις Μαθητών/τριών για τη Συμμετοχή τους σε Σχολικούς Διαγωνισμούς
Στο πλαίσιο της Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας και συγκεκριμένα στον Άξονα 1: Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση, πραγματοποιήθηκε έρευνα σχετικά με τη στάση των μαθητών/τριών απέναντι στη συμμετοχή τους σε σχολικούς διαγωνισμούς.
Για την αποτύπωση των απόψεων των μαθητών/τριών, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν ερωτηματολόγια, τα οποία συμπληρώθηκαν από μαθητές/τριες διαφόρων τάξεων. Μέσα από τις απαντήσεις τους, προκύπτουν πολύτιμα συμπεράσματα σχετικά με τα κίνητρα, τις προκλήσεις αλλά και τα οφέλη που αναγνωρίζουν από τη συμμετοχή τους στους διαγωνισμούς.
Ακολουθούν τα ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν, ως τεκμήρια της δράσης:
Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν θα αξιοποιηθούν για τη διαμόρφωση προτάσεων βελτίωσης της σχολικής μονάδας, με στόχο την ενίσχυση της συμμετοχής των μαθητών/τριών σε εκπαιδευτικές δράσεις που προάγουν τη μάθηση και την ανάπτυξη δεξιοτήτων.
Επίσης για την αποτύπωση των απόψεων των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο συμπληρώθηκε από το σύνολό τους.
Ακολουθεί το ερωτηματολόγιο, ως τεκμήρια της δράσης: