Ένα από τα σύγχρονα εργαλεία ως προς τη διδακτική αξιοποίησή τους για τη γόνιμη ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και μέσων στη μαθησιακή διαδικασία είναι η ψηφιακή αφήγηση.
Η ψηφιακή αφήγηση αναπτύχθηκε από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ τάξης στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και συγκεκριμένα στον:
Άξονα1 «Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση»
Δείκτη: «Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών»
Την ευθύνη υλοποίησης του σχεδίου δράσης είχαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων Ε1 Βασιλική Καραγιώργου, Ε2 Ευαγγελία Καραβάκα και η Πληροφορικός Βίκυ Καρατσιβούλη οι οποίες σχεδίασαν, οργάνωσαν και εφάρμοσαν το εν λόγω καινοτόμο πρόγραμμα.
Έτσι η ψηφιακή αφήγηση, που αναπτύχθηκε από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Ε’ τάξης, αξιοποιήθηκε με στόχο:
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσω του ομαδοσυνεργατικού μοντέλου της ψηφιακής αφήγησης ζωντάνεψαν την ιστορική πραγματικότητα (Ε1) και ευαισθητοποιήθηκαν περιβαλλοντικά (Ε2). Με τη βιωματική προσέγγιση ανέλαβαν συγκεκριμένους ρόλους με αποτέλεσμα να αντιληφθούν και να κατανοήσουν καλύτερα σύγχρονα και επίκαιρα ζητήματα.
Στο τέλος της δράσης οι μαθητές/τριες παρουσίασαν τις ψηφιακές τους αφηγήσεις στους γονείς τους, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου, καθώς και στο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας που διοργανώθηκε https://digifest.info/index.php/el/ .
Πατήστε πάνω στις εικόνες για να παρακολουθήσετε τα βίντεο.
Σχεδιασμός, υλοποίηση & συντήρηση ιστοτόπου: Καρατσιβούλη Βίκη Καραγιώργου Βίλη